Alabama kürtaj yasaklama yasasını çıkardı

Trump: 'Ekonomiyi çalıştıran fakir istemiyorum'


Başkan Donald Trump, "fakir birinin" ABD ekonomisini yönetmesini istemediğini söyledi.

Trump, üst düzey yönetim görevleri için Wilbur Ross ve Gary Cohn gibi varlıklı iş adamlarını seçtiğini savunuyor.


  • Trump: 'Ekonomiyi çalıştıran fakir birinin istemiyorum'


Başkan Donald Trump zengin Bakanlar seçimleriyle ilgili basit bir açıklama teklif etti: "Zengin insanlar fakir insanlardan daha iyi para yönetmeyi biliyor."

Bir kenara başıboş olarak Iowa mitingde Çarşamba gecesi, Trump baş ekonomik danışmanı için Ticaret sekreter milyarder yatırımcı Wilbur Ross ve eski Goldman Sachs Başkanı Gary Cohn dahil olmak üzere ekonomik işler için yaptığı seçimler ile ilgili eleştirilere yanıt verdi.

Başkanlık kampanyasında Goldman Sachs'a vuran Trump, en iyi idari görevlerde zengin Wall Street rakamlarını seçtiği için tepki aldı. Adaylarının birçoğu dünya çapında karmaşık finansal kaynaklara sahipti, bu da sayısız potansiyel çatışmayı yarattı.

Trump Çarşamba günü, varlıklı insanların para istemediği için ABD ekonomisini daha iyi yönetebileceğini ileri sürdü.

Trump, "Zengin ya da fakir tüm insanlara severim ancak bu belirli pozisyonlarda fakir bir insan istemiyorum" dedi. "Bu mantıklı mıdır? Israr ederseniz yaparım, ancak bu şekilde daha çok hoşuma gidiyor" dedi.

Trump'ın adaylarının zenginliği, yönetici şube etik yetkilileri kurallara uymalarını sağlamayı amaçladıklarından dolayı onay sürecinde sıkıntı yarattı. Trump'ın seçimleri varlıklardan ayrılmış olsa da, bazılarının hâlâ potansiyel çatışmalar için kapısı açık iş yerleri bulunuyor.

Trump'un Iowa mitingindeki yorumları:

Biri "Ekonomiden sorumlu olmak için neden zengin bir kişi seçtiniz?" Dedi. dedim ki, 'çünkü biz böyle düşünmeyi düşünüyoruz' dedi. Yani, biliyorsun, gerçekten. Çünkü ülkeyi temsil ediyorlar. Parayı istemiyorlar. Ülkeyi temsil ediyorlar ve bu işleri alabilmek için çok vazgeçmek zorunda kaldılar. Çok vazgeçtiler. Ve siz başkan alırsınız - bu Goldman Sachs'ın başkanı. Akıllı. Bizi temsil ettirmek. Büyük maaşlardan küçüklere kadar gitti - Onu bu az miktarda parayı istemekle suçlamalarını bekliyorum. Bunu istiyorlardı. Ama bunlar büyük, muhteşem iş aklı olan insanlar ve ihtiyacımız olan şey, dünyamızın alamadığı şey bu. Dünyanın artık bizden faydalanmasına izin veremeyiz. Ve tüm insanları seviyorum, zengin yada fakir. Ama o belirli pozisyonlarda, fakir birisini istemiyorum sadece. bu mantıklı mı? Israr edersen, yaparım. Ama bu şekilde daha çok hoşuma gidiyor" dedi.



Yorumlar